- Verzending -

Verzenden: 

Hier volgen de vervolgstappen nadat een door u geplaatste bestelling  bij ons binnengekomen is, en wij een controlestap hebben uitgevoerd.

Als vervolg op onze controlestap is uw geplaatste bestelling In Behandeling genomen en is er  een email naar het ons bekende email-adres verstuurd.

In dit email staat tevens het IBAN bankrekeningnummer om een overschrijving van het totaalbedrag te kunnen uitvoeren op de voor u gebruikelijke wijze.

Alle bestellingen worden op basis van vooruitbetaling afgehandeld.
 

Wanneer uw betaling op onze ING bankrekening staat bijgeschreven

Zal uw bestelling zo spoedig mogelijk (binnen 5 werkdagen) worden verzonden via POSTNL.

Uw bestelling zal op een deugdelijke wijze worden verpakt, en afhankelijk van de bestellings omvang (gewicht en/of afmetingen) als pakket of indien mogelijk buspakje bij PostNL worden aangeboden ter verzending.

PostNL levert uw bestelling af op het adres, welke u heeft aangegeven tijdens het plaatsen van uw bestelling.

Het wijzigen van een adres achteraf  is niet mogelijk.

Wanneer er niemand aanwezig is op het opgegeven afleveradres, dan laat PostNL een briefje achter. Hierop staat wanneer PostNL uw bestelling nogmaals zal aanbieden, of waar uw bestelling afgehaald kan worden.

Indien u ons een voorkeurs-leverdatum opgeeft (invullen bij Uw opmerkingen tijdens de bestelling) zullen wij daar rekening mee houden. Op zon- en feestdagen en op maandag worden er GEEN bestellingen bezorgd.

Bons&Bons is niet verantwoordelijk voor vertraging gedurende bezorging van het pakket veroorzaakt door PostNL.

 Uw bestelling Aangetekend en/of Verzekerd laten versturen is mogelijk, dit dient u zelf aan te geven tijdens de bestelling bij Uw opmerkingen.

Voor tariefinformatie kijkt u op http://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-pakketten/

In dat geval dient u de schade direct bij PostNL te melden om zo in aanmerking te komen voor een schadeclaim.

 

Indien een bestelling buiten Nederland maar binnen de Europeese Unie afgeleverd moet worden, is dat mogelijk.

 

Buiten de Europeese Unie leveren wij in principe geen pakketten.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Retouneren:

Op bestellingen geplaatst via bonsbons.nl is een herroepingstermijn van 14 dagen van toepassing.

Binnen deze termijn welke van kracht is op het moment van ontvangst van de bestelling, kunt u de totale bestelling aan ons retouneren.

De retounering dient te zijn voorzien van een volledig ingevuld Formulier retouren en Formulier herroeping(indien van toepassing), in te vullen formulieren worden bijgevoegd bij de bestelling.

Een nadrukkelijke voorwaarde is wel dat u de volledige bestelling aan ons retouneerd inclusief een eventueel door ons meegestuurd cadeau-artikel.

Hierbij dient u de te retouneren bestelling in een deugdelijke (liefst originele) verpakking en met bijsluiting van de aan u geleverde factuur te worden verstuurd naar ons.

 De retourzending dient te zijn voorzien van een juiste frankering en dient rechtstreeks aan ons te worden geretouneerd.

De verzendkosten van het retouneren van de bestelling komen volledig voor uw rekening.

Wanneer Bons&Bons uw retourzending heeft ontvangen, zullen wij indien de bestelling reeds betaald is het totaalbedrag van de bestelling op uw rekening terug storten, u dient hierbij wel rekening te houden met de verwerkingstijd welke de banken hanteren.

Indien delen van de bestelling ontbreken danwel beschadigd zijn tijdens het retouneren, zal restitutie van het reeds betaalde worden verminderd met de waardevermindering door de schade.

In dat geval zullen wij contact met u opnemen en de ontstane situatie te bepreken, om gezamelijk tot een oplossing te komen.

U dient uw besteling voldoende gefrankeerd te retouneren naar:

Bons&Bons
'd Hondecoeterstraat 39
8932 DP Leeuwarden

Top

eCommerce by CubeCart